събота, 18 февруари 2017 г.

Hats and snow










Честно казано, не съм особено сигурна какво точно да напиша за този аутфит, освен, че снимките за него се случиха на едно прекрасно място с едно прекрасно Зайче, което беше решило да ме завлече извън София за уийкенда. Който уийкенд прекарахме в правене на маски за лице и гледане на корейски драми (Goblin, anyone?).

Остатъците от сняг бяха достатъчно да изглеждам видимо измръзнала на снимките, а и като цяло не препоръчвам хипер тънки ризи в началото на февруари. Обаче пък винаги ще препоръчвам черно и бяло. (препоръчвам си и да си боядисам косата скоро, че корените ми вече доминират над живота ми).

Новата ми обсесия наскоро са луничките, а тъй като не съм благословена с такива, реших да си направя с течно червило (Golden Rose is love, Golden Rose is life.) Също така съм и дотолкова влюбена в тази шапка, че не съм си я свалила от главата особено откакто си я купих. Ако някой ме следва в Инстаграм, вероятно си е проличало. :D

Тоалетът е силно H&M повлиян, всичко освен палтото (втора употреба), чантата (CROPP) и обувките Jenny Fairy от CCC е от там. Също така да си вметна, поне според лични наблюдения магазинът на H&M на Витошка има най-добър набор плъс сайз дрехи.

Снимки: Лана от Forgettable Tales of a White Rabbit <3

P.S.: Някой ще ходи ли на Asking Alexandria? :D

0 коментара:

Публикуване на коментар