неделя, 19 март 2017 г.

mr. Mistyeye








Гугъл ми каза, че Kurhessische Getränke е магазин? Бирария? Ресторант? Не знам, ама им нося якето, което ми е новата любима придобивка от втора употреба. Планирам в бъдеще да направя нещо, с което да залича логото и да го направя по-Миреленско. Може би ще го видите в блог пост, може би не, времето ще покаже.

Обаче по темата за вторите употреби, откакто си смених местоположението в София не бях ходила особено по такива и едва в последните няколко дни установих, че директно до вкъщи има няколко. Та този тоалет е почти изцяло изкупен от тях, изключваме обувките, които са Vans и чантата, която е Cropp и почти не се вижда. (моден блогър друг път)

Снимките ми са направени от любимата Лана, която можете да намерите в http://www.zaicheta.com/, а локациите са сиво/зелени, понеже цветовата схема всъщност е доста сполучлива (шегувам се, просто решихме да кацнем към Борисова).

П.С. Бонбонче за позналите откъде ми е заглавието на поста. Без гугъл, нали.

0 коментара:

Публикуване на коментар