неделя, 21 май 2017 г.

A tad exotic







дева Мирия

Знам, тоя шал сте го виждали. Ама пък погледнете го от тази страна - давам ви прекрасни идеи как да използвате едио нещо по хиляда и осемстотин различни начина. 

Та тоалета за този пост беше измислен много в последния момент, понеже бях решила, че нещото, с което ще се снимам ървоначално не ми харесва. Забавното е, тази импровизация ми е едно от любимите неща, коиото съм обличала в последните няколко месеца. Някъде там има поука. Не знам.

Ориенталската бохо екзотика е много силна в този пост, като много се радвам, че се върна времето, в което мога да нося поли религиозно. Любимото ми Зайче беше така мило да ми заеме това прекрасно колие, понеже си пасна прекрасно с цялостния ансамбъл, а аз най-накрая реших да вложа минимално усилие в прическата си и и сложих две фиби, та да допълня ефекта. Сега ми остава само бутилка сайдер и няколко вечери на морето. Ех. мечти <3

Връщаме се към тенденцията всичите дрехи на снимките да са от втори употреби (след като H&M необяснимо си махнаха плъс сайз секциите от магазините????), а обувките ми са от ASOS. Снимките ми са as usual направени от Лана, а очната линия е от NYX, защото знам, че ще питате. :D

П.С. Ама наистина искам море.

0 коментара:

Публикуване на коментар